Afstudeerstage: Klanttevredenheidsonderzoek

Staat het belang van klanten bij jou voorop? En wil jij de klanttevredenheid continue blijven meten?

Dagelijks maken we met 160+ Sigmax’ers het werk van duizenden professionals makkelijker en bedrijfsprocessen efficiënter. Dit doen we met onze software voor klanten op zowel nationaal als internationaal niveau. Tot ons portfolio rekenen we grote steden en toonaangevende OV-bedrijven, maar ook bekende beveiligingsorganisaties en servicebedrijven die thuis je cv-ketel installeren. Slimmer en efficiënter werken door middel van software, dáár gaat het om!

SequriX

Bij SequriX ontwikkelen we software specifiek voor beveiligingsbedrijven, in binnen- en buitenland. Ons SaaS-platform stelt beveiligingsbedrijven in staat om internationaal werk aan elkaar uit te besteden. Het platform is de spin in het web van meldkamers, beveiligers en intermediairs en brengt vraag en aanbod van beveiligingsklussen bij elkaar. SequriX digitaliseert alarmopvolgingen, surveillance- en receptiediensten voor beveiligingsorganisaties.

Om de ‘life time value’ van onze klanten te vergroten is het onder andere van belang om klanten tevreden te stellen en te houden. In de huidige situatie wordt hier vooralsnog niet actief op gemonitord.

De opdracht

De opdracht bij SequriX is tweeledig en richt zich allereerst op het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek bij onze (internationale) klanten. De uitkomst van dit onderzoek inclusief een adviesrapport is de basis voor de vervolgstappen. 

Het tweede onderdeel is dat SequriX op zoek is naar een duurzame implementatie van een klanttevredenheidsonderzoek bij haar klanten. Dit houdt in dat we vanuit service, product en support continu verschillende klanttevredenheidsmetingen willen verrichten. Het doel van deze metingen is om ‘churn’ van ons platform te voorkomen en/of te verminderen.

Met andere woorden: Geef advies op welke wijze en met welke tooling SequriX (geautomatiseerd) klanttevredenheid continu kan blijven meten over de verschillende disciplines en maak voor alle disciplines dit klanttevredenheidsonderzoek compleet. 

 

Wie zoeken wij?

  • Je doet een relevante hbo- of wo-studie;
  • Je bent proactief en kunt zelfstandig werken;

 

Hier doe je het voor

  • Samenwerking met leuke collega’s; een mooie mix tussen jong talent en jarenlange ervaring;
  • Een leerzame opdracht bij een toonaangevend softwarebedrijf. Daarnaast staat deze opdracht ook goed op je CV!
  • Een dynamische en veelzijdige leeromgeving, geen dag is hetzelfde. Afhankelijk van persoonlijke voorkeur en voorhanden projecten kunnen we de werkzaamheden samen vormgeven;
  • Een aantrekkelijke stagevergoeding;
  • Elke dag onbeperkt vers fruit en de beste versgemalen koffie;
  • Vrijmibo’s, personeelsweekenden en andere verrassende uitjes!

Voor de invulling van de stage houden we rekening met de op dat moment geldende maatregelen rondom het coronavirus. Een mix tussen werken op kantoor en werken vanuit huis wordt in overleg vormgegeven.

Interesse? Wacht niet te lang!

Is de vacature echt iets voor jou? Stuur dan je motivatiebrief, CV en relevante persoonlijke gegevens via de solliciteer direct button naar Leonie Bloemen (Team Recruitment) of bel naar +31(0)53 480 3100. Door je gegevens op te sturen, ga je akkoord met onze voorwaarden. Gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld en uitsluitend worden gebruikt voor werving- en selectie doeleinden.

Let op:

  • Werklocatie: Enschede;
  • Uren: Fulltime of Parttime;
  •  Bij indiensttreding wordt om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Meer weten?

004

Leonie Bloemen

Student Recruiter

~|icon_phone~|elegant-themes~|solid

053 - 480 31 00