Applicatie beheerder AFAS

Zorg jij dat je collega’s optimaal kunnen werken met AFAS? Wij zijn op zoek naar een ervaren  applicatiebeheerder voor 24 uur per week.

Dagelijks maken we met 160+ Sigmax’ers het werk van duizenden professionals makkelijker en bedrijfsprocessen efficiënter. Dit doen we met onze software voor klanten op zowel nationaal als internationaal niveau. Tot ons portfolio rekenen we grote steden en toonaangevende OV-bedrijven, maar ook bekende beveiligingsorganisaties en servicebedrijven die thuis je cv-ketel installeren. Slimmer en efficiënter werken door middel van software, dáár gaat het om! Als softwarebedrijf met een prachtige uitvalsbasis in het Kennispark te Enschede, staat bij ons ‘empowering professionals everywhere’ centraal.

Shared Services

Sigmax’ business units maken gebruik van gedeelde stafafdelingen die zijn samengevoegd in het Sigmax Shared Services. Deze afdelingen ondersteunen op gebied van Finance, HRM, Legal, Marketing & Communicatie, Office Management, ICT & Servicedesk en procesoptimalisatie.  Voor het vakgebied ‘procesoptimalisatie’ zoeken we een ervaren applicatiebeheer voor ons ERP systeem AFAS voor 24 uur per week.

Dit wordt jouw job

Dagelijks werken medewerkers in onze vijf business units met AFAS. Als applicatiebeheerder is het jouw missie om te zorgen dat dit optimaal verloopt. 

Jij bent verantwoordelijk voor het functioneel beheer van AFAS en bent het eerste aanspreekpunt voor al onze collega’s in hun dagelijkse werk. Naast deze dagelijkse ondersteuning organiseer jij ook updates, realiseer je verbeteringen en denk je mee over nieuwe functionaliteiten om ons administratieve proces te vereenvoudigen. Een goede gebruikservaring eindigt met een goede training en dito handleiding. 

Als onderdeel van het IT team werk je nauw samen met o.a. de procesmanager voor het opstellen en uitvoeren van de roadmap en het uitdenken van grote verbetertrajecten. Hiervoor heb je regelmatig afstemming met de IT Manager. Met enthousiasme schakel je snel tussen de verschillende modules van AFAS en de verschillende stakeholders die daar bij horen. Je maakt afspraken over uitvoeren van werkzaamheden en communiceert daar tijdig en prettig over. Je hebt een brede interesse en geeft niet snel op als je “Nee” te horen krijgt van AFAS. 

Wat jou uniek maakt

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding richting bedrijfskunde of IT;
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in het werken met AFAS Profit en InSite;
  • Connectoren, API’s, macro’s en workflows kennen geen geheimen voor je;
  • Je bent sociaal, communicatief vaardig, beschikt over analytisch vermogen en je kan goed zelfstandig werken;
  • Je hebt brede interesse in diverse bedrijfsprocessen – van ordermanagement tot HR – en bent steeds op zoek naar verbetermogelijkheden daarin;
  • Je vindt het leuk om nieuwe oplossingen te bedenken, implementeren én uit te leggen aan je collega’s.

Hier doe je het voor

  • Leuke collega’s; een mooie mix tussen jong talent en jarenlange ervaring;
  • Een organisatie die groeit, waardoor er altijd nieuwe kansen ontstaan;
  • Een unieke werkomgeving in een iconisch pand;
  • Een modern bedrijf waar nieuwe, aansprekende technologieën worden gebruikt;
  • Elke dag onbeperkt vers fruit en de beste versgemalen koffie;
  • Vrijmibo’s, personeelsweekenden en andere verrassende uitjes!

Interesse? Wacht niet te lang!

Is de vacature echt iets voor jou? Stuur dan je motivatiebrief, CV en relevante persoonlijke gegevens via de solliciteer direct button naar Yordi Zeijpveld (Team Recruitment) of bel naar +31(0)53 480 3100 voor meer informatie. Door je gegevens op te sturen, ga je akkoord met onze voorwaarden. Gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld en uitsluitend worden gebruikt voor werving- en selectie doeleinden.

Bij indiensttreding wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet in behandeling genomen.

Meer weten?

Yordi Zeijpve

Yordi Zeijpveld

Corporate Recruiter

~|icon_phone~|elegant-themes~|solid

053 - 480 31 00