Assistent Controller

Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en heb je een vooruitstrevende blik?

Dagelijks maken we met 160+ Sigmax’ers het werk van duizenden professionals makkelijker en bedrijfsprocessen efficiënter. Dit doen we met onze software voor klanten op zowel nationaal als internationaal niveau. Tot ons portfolio rekenen we grote steden en toonaangevende OV-bedrijven, maar ook bekende beveiligingsorganisaties en servicebedrijven die thuis je cv-ketel installeren. Slimmer en efficiënter werken door middel van software, dáár gaat het om! 

De Sigmax’ business units maken gebruik van gedeelde stafafdelingen die zijn samengevoegd in onze Sigmax Shared Services, waaronder onze afdeling ‘Finance’. Ter aanvulling op dit team zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste (fulltime) Assistent Controller.

Dit wordt jouw job

Als Assistent Controller heb je een veelzijdige functie in een dynamische werkomgeving. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de maand- en jaarafsluiting en de projectadministratie van de verschillende business units van Sigmax. Je verzorgt zelfstandig de verkoopfacturatie inclusief het debiteurenbeheer. Maar ook ben je verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie inclusief het boeken van inkoopfacturen in ons volledig gedigitaliseerde proces. Je legt makkelijk contact met collega’s om de financiële processen intern af te stemmen. Daar waar je optimalisatiemogelijkheden ziet, weet je deze te vertalen en om te zetten in verbeteracties, individueel of samen met het team. Periodiek schakel je met je interne stakeholders om tot een financieel nauwkeurige (project)administratie te komen. Daarnaast kunnen diverse administratieve taken bij jou worden belegd, zoals werkzaamheden voor fiscaliteiten en aangiftes (OB), subsidies en CBS. Je komt te werken in een collegiaal en ambitieus team waarbij er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. In jouw functie rapporteer je rechtstreeks aan de Corporate Financial Controller.

Wat jou uniek maakt

  • Een afgeronde hbo-opleiding zoals BE/Accountancy;
  • Je hebt een aantal jaren (minimaal 3) aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beschikt over gevorderde Excel kennis;
  • Je bent pro-actief, zelfstandig en nauwkeurig;
  • Je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en kunt goed omgaan met deadlines;
  • Je bent analytisch sterk, flexibel en communicatief vaardig;
  • Je bent onderzoekend, nieuwsgierig en werkt gestructureerd;
  • Affiniteit met ERP-systemen, kennis van AFAS is een pre.

Hier doe je het voor

  • Leuke collega’s; een mooie mix tussen jong talent en jarenlange ervaring;
  • Een organisatie die groeit, waardoor er altijd nieuwe kansen ontstaan;
  • Een unieke werkomgeving in een iconisch pand;
  • Een modern bedrijf waar nieuwe, aansprekende technologieën worden gebruikt;
  • Elke dag onbeperkt vers fruit en de beste versgemalen koffie;
  • Vrijmibo’s, personeelsweekenden en andere verrassende uitjes!

Interesse? Wacht niet te lang!

Is de vacature echt iets voor jou? Stuur dan je motivatiebrief, CV en relevante persoonlijke gegevens via de solliciteer direct button naar Yordi Zeijpveld (Team Recruitment) of bel naar +31(0)53 480 3100 voor meer informatie. Door je gegevens op te sturen, ga je akkoord met onze voorwaarden. Gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld en uitsluitend worden gebruikt voor werving- en selectie doeleinden.

Bij indiensttreding wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet in behandeling genomen.

Meer weten?

Yordi Zeijpve

Yordi Zeijpveld

Corporate Recruiter

~|icon_phone~|elegant-themes~|solid

053 - 480 31 00