Facilitair Coördinator

Zorg jij ervoor dat ons iconische kantoor de perfecte werk- en ontmoetingsplek is voor Sigmax’ers?

Dagelijks maken we met 160+ Sigmax’ers het werk van duizenden professionals makkelijker en bedrijfsprocessen efficiënter. Dit doen we met onze software voor klanten op zowel nationaal als internationaal niveau. Tot ons portfolio rekenen we grote steden en toonaangevende OV-bedrijven, maar ook bekende beveiligingsorganisaties en servicebedrijven die thuis je cv-ketel installeren. Slimmer en efficiënter werken door middel van software, dáár gaat het om! Als softwarebedrijf met een prachtige uitvalsbasis in het Kennispark te Enschede, staat bij ons ‘empowering professionals everywhere’ centraal.

Jij gaat voor 20 uur per week aan de slag binnen het team Office Management. 

 

Dit wordt jouw job

Als Facilitair Coördinator ben je verantwoordelijk voor een inspirerende werkomgeving waar medewerkers zich goed voelen en optimaal kunnen presteren en waar we klanten met trots ontvangen.

Van eindgebruiker tot CEO/eigenaar; jij hebt contact met de verschillende stakeholders en zet je communicatieve vaardigheden in om daartussen goed en snel te schakelen. Je hebt een sterke affiniteit met techniek op facilitair gebied en de bijbehorende werkzaamheden. Het is belangrijk dat je leert werken met ons gebouwbeheersysteem, zodat je aanpassingen daarbinnen kunt regelen. Je bent bereid en vaardig om een afweging te maken tussen het uitbesteden van werk en het ‘zelf iets kunnen oplossen’. Daarin heb je een hands-on benadering.

Dagelijks ben jij bezig met plannen, begeleiden en organiseren van onderhoud. Daarnaast pak je lopende facilitaire projecten en kleine reparaties aan het gebouw op. Je bent verantwoordelijk voor het contractmanagement van o.a. onze schoonmaak, het buitenterrein en de technische installaties. Dat betekent dat jij gemaakte afspraken bewaakt op kwalitatief,- financieel-en procesmatig niveau. Je stuurt op budget, waarvoor jij jaarlijks de gegevens aanlevert en waarbij je oog hebt voor efficiencyslagen. Je beschikt over onderhandelingsskills en zorgt voor een goede prijs-kwaliteitverhouding van uitbestede opdrachten en werkzaamheden.

Wat jou uniek maakt

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur richting facility management;
  • Je hebt eerder in een soortgelijke functie gewerkt;
  • Je bent servicegericht en gaat daadkrachtig te werk;
  • Je hebt feeling met techniek én met mensen;
  • Je woont in de omgeving van Enschede.

Hier doe je het voor

  • Leuke collega’s; een mooie mix tussen jong talent en jarenlange ervaring;
  • Een organisatie die groeit, waardoor er altijd nieuwe kansen ontstaan;
  • Een unieke werkomgeving in een iconisch pand;
  • Een modern bedrijf waar nieuwe, aansprekende technologieën worden gebruikt;
  • Elke dag onbeperkt vers fruit en de beste versgemalen koffie;
  • Vrijmibo’s, personeelsweekenden en andere verrassende uitjes!

Interesse? Wacht niet te lang!

Is de vacature echt iets voor jou? Stuur dan je motivatiebrief, CV en relevante persoonlijke gegevens via de solliciteer direct button naar Yordi Zeijpveld (Team Recruitment) of bel naar +31(0)53 480 3100 voor meer informatie. Door je gegevens op te sturen, ga je akkoord met onze voorwaarden. Gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld en uitsluitend worden gebruikt voor werving- en selectie doeleinden.

Bij indiensttreding wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet in behandeling genomen.

Meer weten?

Yordi Zeijpve

Yordi Zeijpveld

Corporate Recruiter

~|icon_phone~|elegant-themes~|solid

053 - 480 31 00