Inside Sales

Zit gevoel voor commerciële kansen en relatiemanagement in jouw DNA? 

Heb jij commercieel talent en een passie voor relatiemanagement? Dan zoeken wij jou!

Met ongeveer 80 medewerkers werkt Sigmax vanuit een prachtige uitvalsbasis op het kennispark in Enschede. Bij Sigmax maken we dagelijks het werk van duizenden professionals gemakkelijker en bedrijfsprocessen efficiënter met onze innovatieve software voor klanten op zowel nationaal als internationaal niveau. We bedienen meer dan 240 gemeenten in Nederland en België, waaronder Amsterdam, Brussel, Utrecht en Den Haag, evenals grote vervoersbedrijven zoals de NS. Wil jij bijdragen aan deze missie en ons helpen groeien? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen? 

Als Inside Sales ben je een onmisbare schakel in ons sales- en marketingteam. Je bent een veelzijdige professional die continu in contact staat met collega’s binnen het salesteam, maar ook met Marketing, Customer Operations, Finance en Product. Je maakt gebruik van HubSpot om onze salesprocessen te automatiseren en te verbeteren.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze (internationale) klanten en salescollega’s. Je begrijpt de klant als geen ander en verdiept je in vraagstukken die bijdragen aan een veiliger en leefbaarder land, waarin onze producten een grote impact maken. Jouw taken omvatten onder andere:

  • Klantcontact onderhouden met bestaande en nieuwe klanten, waarbij je klantvragen op het gebied van inkoop, sales en facturatie behandelt.
  • Marktonderzoek en inkoop: Je voert marktonderzoek uit naar nieuwe, innovatieve devices, legt contact met potentiële leveranciers, regelt de inkoop van producten en onderhandelt met toeleveranciers.
  • Ondersteuning bieden aan accountmanagers bij het uitbrengen van offertes, afhandelen van betalingsvragen, vastleggen van klantcontacten en zorgvuldig afhandelen van afspraken en contracten.
  • CRM-vraagstukken en rapportages ondersteunen.
  • Leads signaleren en tijdig delen binnen het salesteam.
  • Verantwoordelijkheid dragen voor het uitbrengen van correcte offertes, invoeren van orders en projecten in het CRM-systeem en de controle hiervan.
  • Projecten en contractorders overdragen aan het projectmanagementteam en de servicedesk.

In deze rol maak je deel uit van een dynamisch en enthousiast sales- en marketingteam en rapporteer je aan de teamlead Marketing & Inside Sales. Deze functie biedt uitstekende doorgroeimogelijkheden naar een rol als accountmanager.

We zoeken iemand die deze functie voor 32 – 40 uur per week kan oppakken.

Wat wij van jou verwachten

  • Een afgeronde hbo-opleiding of werkervaring op hbo-niveau.
  • Relevante werkervaring in een inside salesfunctie, kennis van HubSpot en/of AFAS is een pre.
  • Affiniteit met software, mobiele oplossingen en bedrijfsprocessen.
  • Energie halen uit het realiseren van resultaten.
  • Uitstekende plannings- en organisatievaardigheden.
  • Enthousiast, leergierig en commercieel ingesteld.
  • Proactief en zelfstandig kunnen werken, maar ook een teamspeler.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Bij indiensttreding wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Waarom jij bij Sigmax wilt werken

Als jij bij ons aan de slag gaat als Inside Sales dan kun je rekenen op:

  • Enthousiaste collega’s; een mooie mix van jong talent en ervaren professionals.
  • Dagelijkse bijdrage aan de realisatie van leefbare en veilige landen.
  • Een goed georganiseerde en ambitieuze werkgever met een open cultuur en korte lijntjes.
  • Een unieke werkomgeving in een iconisch pand.
  • Elke dag onbeperkt vers fruit en de beste versgemalen koffie.
  • Een goede work-life balance. Zo zijn we flexibel en heb je de mogelijkheid om  gedeeltelijk remote te werken (incl. thuiswerkvergoeding).
  • Periodieke bijeenkomsten om je kennis onderling met collega’s over te dragen;
  • Een vitaliteitsregeling waarbij je beschikt over een persoonlijk budget welke je vrij kunt besteden om jouw mentale- en/of lichamelijke gezondheid een boost te geven.
  • Gezellige personeelsactiviteiten verspreid over het jaar.
  • Veel kansen om jezelf verder te ontwikkelen door trainingen en opleidingen.
  • 24/7 toegang tot PluralSight en Skillstown. Dit zijn digitale opleidingsplatformen waar je je technische vaardigheden en soft skills kunt verrijken.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een bruto maand salaris als bonus op jaarbasis, gebaseerd op teamdoelen.
  • 27 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 netto per kilometer.
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,35 netto per thuiswerkdag. 

Bij indiensttreding wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Kijk voor meer informatie op: www.sigmax.nl.

Meer weten?

Yordi Zeijpve

Ellen Breukink

HR Adviseur

~|icon_phone~|elegant-themes~|solid

053 - 480 31 00