Key Accountmanager

Werk voor de marktleider, stuur groei, bouw relaties: word onze key accountmanager!

Met ongeveer 80 medewerkers werkt Sigmax vanuit een prachtige uitvalsbasis in Enschede. Bij Sigmax maken we dagelijks het werk van duizenden professionals gemakkelijker en bedrijfsprocessen efficiënter met onze innovatieve software voor klanten. Gemeente Amsterdam handhaaft met de software van Sigmax volledig digitaal op fietsen. Ruim 5.500 NS medewerkers controleren met de handhelds en software van Sigmax de vervoersbewijzen. We bedienen meer dan 240 gemeenten in Nederland en België, evenals grote vervoersbedrijven. Wil jij bijdragen aan deze missie en ons helpen groeien? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen? 

Als Key Accountmanager bij Sigmax ben je omzetverantwoordelijk door het behouden en werven van een prachtige set aan belangrijke klanten. Je ontwikkelt en realiseert verkoopplannen, stelt duidelijke doelen en implementeert strategieën om deze te behalen. Je ontwikkelt accountplannen, initieert afspraken, bezoekt klanten, demonstreert softwareoplossingen en brengt offertes uit. Ook speel je een sleutelrol in tenders en aftersalesgesprekken.

 Je beheert het gehele salesproces, van leadconversie tot contractonderhandelingen, en werkt nauw samen met collega’s om klantoplossingen te optimaliseren. Relatiemanagement is cruciaal: je bouwt en onderhoudt een sterk klantennetwerk, houdt hen op de hoogte van productontwikkelingen en zorgt ervoor dat klanten maximaal gebruik kunnen maken van de dienstverlening van Sigmax.

Daarnaast rapporteer je periodiek over salesactiviteiten, maak je optimaal gebruik van HubSpot CRM en deel je markt- en productkennis intern. Je werkt nauw samen met Inside Sales en marketing.

We zoeken iemand die deze functie voor 36 – 40 uur per week kan oppakken.

Jouw naaste collega’s

Bij ons kom je terecht in een enthousiast en divers team. Jouw toekomstige collega’s zijn gepassioneerd en werken nauw samen om gemeenschappelijke doelen te bereiken. We hechten veel waarde aan een open en collegiale werksfeer, waarbij iedereen elkaar ondersteunt en er ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Onze teammeetings en informele bijeenkomsten zorgen ervoor dat je snel je plek vindt binnen het team en je thuis voelt. Daarnaast bieden we volop mogelijkheden om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen door middel van trainingen en workshops.

Wat wij van jou verwachten

  • Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt tenminste 3 tot 5 jaar ervaring in met sales, accountmanagement en aanbestedingen;
  • Bij voorkeur heb je ervaring met de verkoop van IT-projecten aan OV-organisaties en gemeenten;
  • Je verricht jouw werkzaamheden geheel zelfstandig;
  • Je bent in staat om 1 dag per week op kantoor in Enschede te werken.
  • Woonachtig in midden Nederland is een pré. 

Waarom jij bij Sigmax wilt werken

Als jij bij ons aan de slag gaat als Key Accountmanager dan kun je rekenen op:

  • Enthousiaste collega’s; een mooie mix van jong talent en ervaren professionals.
  • Dagelijkse bijdrage aan de realisatie van leefbare en veilige landen.
  • Een goed georganiseerde en ambitieuze werkgever met een open cultuur en korte lijntjes.
  • Een unieke werkomgeving in een iconisch pand.
  • Een goede work-life balance. Zo zijn we flexibel en heb je de mogelijkheid om gedeeltelijk remote te werken (incl. thuiswerkvergoeding).
  • Elke dag onbeperkt vers fruit en de beste versgemalen koffie.
  • Een vitaliteitsregeling waarbij je beschikt over een persoonlijk budget welke je vrij kunt besteden om jouw mentale- en/of lichamelijke gezondheid een boost te geven.
  • Periodieke bijeenkomsten om je kennis onderling met collega’s over te dragen;
  • Gezellige personeelsactiviteiten verspreid over het jaar;
  • Veel kansen om jezelf verder te ontwikkelen door trainingen en opleidingen.
  • 24/7 toegang tot PluralSight en Skillstown. Dit zijn digitale opleidingsplatformen waar je je technische vaardigheden en soft skills kunt verrijken.

Arbeidsvoorwaarden

  • Twee keer bruto maand salaris als bonus op jaarbasis, gebaseerd op teamdoelen;
  • 27 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen;
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,35 netto per thuiswerkdag
  • Auto van de zaak; 

Bij indiensttreding wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Wil je deel uitmaken van een team dat samenwerking en professionaliteit hoog in het vaandel heeft staan? Solliciteer dan nu en ontdek hoe het is om met inspirerende collega’s te werken!

Kijk voor meer informatie op: www.sigmax.nl.

Meer weten?

Yordi Zeijpve

Ellen Breukink

HR Adviseur

~|icon_phone~|elegant-themes~|solid

053 - 480 31 00