Medewerker Financiële Administratie

Weet jij je weg te vinden in crediteuren- en debiteurenadministratie?

Over Sigmax

Dagelijks maken we met 160+ Sigmax’ers het werk van duizenden professionals makkelijker en bedrijfsprocessen efficiënter. Dit doen we met onze software voor klanten op zowel nationaal als internationaal niveau. Tot ons portfolio rekenen we grote steden en toonaangevende OV-bedrijven, maar ook bekende beveiligingsorganisaties en servicebedrijven die thuis je cv-ketel installeren. Slimmer en efficiënter werken door middel van software, dáár gaat het om!

 

Dit wordt je job

Sigmax Shared Services is op zoek naar een tijdelijke ondersteuning (7 maanden) voor circa 0,6 fte binnen het Finance team.

Onze financiële professionals werken vanuit hun adviserende en ondersteunende rol voor alle business units van Sigmax. Als medewerker financiële administratie heb je een veelzijdige functie in een dynamische werkomgeving. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor de debiteuren– en crediteurenadministratie. Je verzorgt onder andere het proces van inkooporder tot betaling van de inkoopfactuur in ons gedigitaliseerde proces. Daarnaast kunnen diverse taken bij jou worden belegd, zoals ondersteuning bij verbeterprojecten, ondersteuning bij verkoopfacturatie, en diverse interne controles ter voorbereiding op de maandrapportages. Je rapporteert rechtstreeks aan onze Financial Controller.

Dit maakt jou uniek

Om in aanmerking te komen voor de functie van medewerker Financiële Administratie bij Sigmax, vinden wij het belangrijk dat je naast een relevant diploma op mbo+/hbo niveau, voldoet aan de volgende criteria:

  • Minimaal 20 – 28 uren per week beschikbaar, te verdelen over 4 werkdagen;
  • Concrete werkervaring op gebied van debiteuren- en crediteurenbeheer;
  • Ervaring met Office 365, waarbij Excel geen geheimen voor je kent;
  • Ervaring met AFAS is een pre;
  • Goed cijfermatig inzicht en accuraat kunnen werken;
  • Snel zaken eigen kunnen maken en bereid om van anderen te leren;
  • Enthousiast, zelfstandig en communicatief vaardig;
  • Flexibele instelling en goed prioriteiten kunnen stellen.

Hier doe je het voor

  • Leuke collega’s; een mooie mix tussen jong talent en jarenlange ervaring;
  • Een organisatie die groeit, waardoor er altijd nieuwe kansen ontstaan;
  • Een unieke werkomgeving in een iconisch pand;
  • Een modern bedrijf waar nieuwe, aansprekende technologieën worden gebruikt;
  • Elke dag onbeperkt vers fruit en de beste versgemalen koffie.

Interesse? Wacht niet te lang!

Is de vacature echt iets voor jou? Stuur dan je motivatiebrief, CV en relevante persoonlijke gegevens via de solliciteer direct button naar Justin van Rossum (Team Recruitment) of bel +31(0)53 480 3100 voor meer informatie. Door je gegevens op te sturen, ga je akkoord met onze voorwaarden. Gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld en uitsluitend worden gebruikt voor werving- en selectie doeleinden.

Meer weten?

004

Justin van Rossum

Team Recruitment

~|icon_phone~|elegant-themes~|solid

053 - 480 31 00