Stage: kennis en documentatieportal

Dagelijks maken we met 160+ Sigmax’ers het werk van duizenden professionals makkelijker en bedrijfsprocessen efficiënter. Dit doen we met onze software voor klanten op zowel nationaal als internationaal niveau. Tot ons portfolio rekenen we grote steden en toonaangevende OV-bedrijven, maar ook bekende beveiligingsorganisaties en servicebedrijven die thuis je CV-ketel installeren. Slimmer en efficiënter werken door middel van software, dáár gaat het om!

 

De Servicedesk

De Servicedesk van Sigmax is een skilled team en voert de werkzaamheden uit op het gebied van onder andere soft- en hardware support, analyses, monitoring, controles, reparaties en tests. De behoeften, doelstellingen en uitdagingen van de verschillende business units binnen Sigmax en de bijbehorende klanten staan daarbij centraal. De Servicedesk levert op deze manier support en diensten aan zowel de medewerkers binnen het bedrijf als de eindklanten van de organisatie.

 

De opdracht

Om proactief te kunnen optreden en om de door het team opgebouwde kennis en documentatie ook met de klant te kunnen delen, hebben we jouw hulp nodig! Sinds 2018 hebben we TOPdesk ingericht en daar wordt door klanten dankbaar gebruik van gemaakt. Er worden vraagstukken door hen voorgelegd en door ons opgelost. We streven naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid. Loopt de klant ergens tegenaan, dan willen we dat hij of zij daar direct een antwoord op krijgt. De kennis en documentatie die wij als organisatie hebben, willen we daarom graag middels een portal met elkaar én de klant delen; shift left (left). De vragen en bijbehorende antwoorden moeten daarom in kaart gebracht worden en worden gedeeld met de klanten.

 

Aan jou de vraag om dit te realiseren. Het doel is meters te maken in kennisdeling, door vragen te categoriseren en vervolgens de antwoorden makkelijk vindbaar te maken. Tevens ook het kunnen meten of er door onze klanten gebruik gemaakt wordt van de geboden oplossingen. Daarnaast help je mee aan het opzetten van een proces en methode die ervoor moeten zorgen dat we borgen dat bij Sigmax kennis wordt gedeeld met onze klanten.

Wie zoeken wij?

Een student HBO-ICT Business, die:

  • Samen met het team én andere studenten kan samenwerken;
  • Daarnaast ook zelfstandig kan werken;
  • De juiste mensen betrekt bij het project;
  • Goed kan plannen;
  • Een goede balans kan maken tussen het werken aan opdrachten voor school en die voor Sigmax.

 

Hier doe je het voor

  • Leuke collega’s; een mooie mix tussen jong talent en jarenlange ervaring;
  • Een organisatie die groeit, waardoor er altijd nieuwe kansen ontstaan;
  • Een unieke werkomgeving in een iconisch pand;
  • Een modern bedrijf waar nieuwe, aansprekende technologieën worden gebruikt;
  • Een aantrekkelijke stagevergoeding;
  • Elke dag onbeperkt vers fruit en de beste versgemalen koffie;
  • Vrijmibo’s, personeelsweekenden en andere verrassende uitjes!

 

Interesse? Wacht niet te lang!
Is de vacature echt iets voor jou? Stuur dan je motivatiebrief, CV en relevante persoonlijke gegevens (via de solliciteer direct button) per mail naar Tim Vriesen (Corporate Recruiter) of bel naar +31(0)53 480 3100. Door je gegevens op te sturen, ga je akkoord met onze voorwaarden. Gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld en uitsluitend worden gebruikt voor werving- en selectie doeleinden.

 

Bij indiensttreding wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.